ממשיכים להשקיע בפיתוח מקוואות בפתח תקווה. בימים אלו משיקה המועצה הדתית את המקווה החדש "מעיין חיים" ברחוב מנחם בגין פינת רחוב חזן בשכונת הדר גנים בעיר. המקווה עם נגישות מלאה לבעלי מוגבלויות ועם חניה פרטית.
2 צפייה בגלריה
מקווה פתח תקווה
מקווה פתח תקווה
מקווה פתח תקווה
(צילום: המועצה הדתית פתח תקוה)
במקום גם מקווה כלים נגיש שיהיה פתוח מידי יום עד כחצי שעה לפני שקיעת החמה.המקווה החדש והמפואר יפתח החל מיום חמישי כ"ב בשבט 4.2.21 והוא נבנה בסיוע עיריית פתח תקווה בראשותו של רמי גרינברג ומשרד השיכון. יצוין, כי מקווה "מעיין חיים" הינו המקווה השני עם נגישות מלאה בנוסף למקווה עמישב, ובכך בעיר פ"ת יהיו 2 מקוואות עם נגישות מלאה לנכים.
קראו גם:
כמו בכל המקוואות בעיר גם במקווה מעיין חיים' הותקנה מערכת חדשנית של חברת 'מקווה-טק' על מנת להבטיח ניקיון יסודי וטיהור של מי המקווה מחיידקים נגיפים ובקטריות, והיא מאפשרת טבילה ללא חשש מנגיף הקורונה.
2 צפייה בגלריה
מקווה פתח תקווה
מקווה פתח תקווה
מקווה פתח תקווה
(צילום: המועצה הדתית פתח תקוה)
יחד עם זאת כמו בשאר המקוואות, בעקבות המגבלות יש לקבוע תור מראש לטבילה. ניתן לעשות זאת בקלות ובמהירות באמצעות אתר מקווה אונליין: mikve-online.com או בטלפון: 03-5716840 // 03-9051521.
רמי גרינברג, ראש העיר פ"ת "עיריית פתח תקווה ממשיכה בבנייה ופיתוח של מקוואות למען תושבי העיר. המקווה החדש והמפואר בשכונת הדר גנים הוא חלק מתוכנית כוללת שלנו יחד עם המועצה הדתית לפתיחת מקוואות נוספים בשכונות שטרם נבנו בהם מקוואות וזאת בכדי להנגיש את שירותי הדת לכל העיר".
ראובן יוסופוב, ראש המועצה הדתית פ"ת "אנחנו שמחים לבשר על פתיחתו של המקווה החדש, מקווה מפואר עם נגישות מלאה בהתאם לתקן חוק הנגישות. נמשיך להשקיע בבניה ושדרוג מקוואות נוספים בכדי להנגיש את שירותי הדת לכל תושבי העיר. אני מודה לראש העיר על שיתוף הפעולה של העירייה בבניית המקווה, למנכ"ל המועצה עופר אברהם ולגב' שושי יוסף מנהלת מחלקת המקוואות על הניהול המקצועי וליווי הפרוייקט עד להשלמתו".